Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>TJ=Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 557
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Зіноватна О. М. 
Академічні та професійні програми підготовки магістрів з іноземних мов в університетах США / О. М. Зіноватна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 54-60. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості магістерських програм з іноземних мов в університетах США. Порівнюються програми підготовки магістрів академічного (дослідницького) та професійного спрямування, аналізуються варіанти кульмінаційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.1(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Секрет І. В. 
Аналіз вітчизняних концепцій вивчення іноземних мов в умовах дистанційної освіти / І. В. Секрет // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 116-124. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено основні підходи до розробки дистанційних навчальних курсів з іноземних мов, вивчено досвід їх впровадження, виокремлено основні напрями вітчизняних досліджень у галузі викладання іноземних мов дистанційно.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарнопольський О. Б. 
Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ / О. Б. Тарнопольський, З. М. Корнєва // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 231-239. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто багатокомпонентності професійної англомовної комунікативної компетенції, що підлягає формуванню у студентів немовних ВНЗ, які вивчають англійську мову для спеціальних цілей. Зроблено висновок, що навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних вишах повинно бути аспектним і фокусуватися на чотирьох аспектах: лінгвістичному, соціолінгвістичному, психологічному і предметному. Розкрито практичні наслідки запропонованого підходу для розробки підручників з англійської мови для немовних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Валит Е. С. 
Бинарный урок по литературе в китайской аудитории / Е. С. Валит, Ши Хуншэн // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 33-41. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложено активизировать не новую, но, на взгляд авторов, достаточно продуктивную модель урока в работе с иностранными студентами-гуманитариями - бинарный урок, проводимый двумя преподавателями - носителем изучаемого языка (русского) и родного языка (китайского). Обоснована необходимость учета некоторых этноспецифических факторов, этнокультурных традиций в преподавании предмета "Литература", что обеспечивает усиление внутрипредметных и межпредметных связей, позволяет сделать урок результатом творчества не только двух педагогов, но и студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0) р30-211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Винник О. П. 
Вивчення лексико-семантичного способу термінотворення у вищому навчальному закладі (на прикладі економічної, радіотехнічної та комп'ютерної термінологій) / О. П. Винник // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 59-65. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто науково-методичні підходи у вивченні лексико-семантичного способу творення термінів у немовному вищому навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лагута Т. М. 
Вивчення туристичної лексики у курсі російської мови як іноземної / Т. М. Лагута, О. М. Вержанська // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 137-146. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості туристичної лексики російської мови, різних прийомів семантизації цієї лексики, зокрема таких, як використання наочності, антонімів і синонімів, вказівка на родове слово, прийом опису тощо в курсі російської мови як іноземної, а також закріплення та актуалізацію туристичної лексики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-916.334:Ч518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Романова О. О. 
Вивчення української мови як іноземної (тестовий контроль мовної компетенції) / О. О. Романова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 207-213. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Дано деякі теоретичні відомості про тести. Проаналізовано проблеми створення тестових завдань для перевірки мовної компетенції та шляхи підвищення ефективності тестування. Розглянуто види тестових завдань для іноземців. Запропоновано практичний матеріал.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лисенко Н. О. 
Вивчення фразеологічних одиниць як засіб засвоєння іноземними студентами української бази комунікантів / Н. О. Лисенко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 15. - С. 95-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вивчено фразеологічні одиниці на заняттях з української мови для іноземних студентів на початковому етапі навчання. Доведено доцільність вивчення українських фразеологічних одиниць - носіїв специфічних рис української ментальності - як допоміжного засобу успішної адаптації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.333

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Котова А. В. 
Визначення сутності та принцип організації самостійної роботи з іноземної мови / А. В. Котова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 109-116. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Представлено підходи провідних науковців до визначення самостійної роботи. Розкрито основні принципи організації самостійної роботи студентів з іноземної мови: активність, індивідуалізація навчання, доступність, чіткість та визначеність завдань, наочність, систематичність та послідовність, зв'язок із життям тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тростинська О. М. 
Викладання української мови як іноземної: проблеми, пошуки, перспективи / О. М. Тростинська, І. В. Петров // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 239-248. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано досвід, набутий кафедрою мовної підготовки у сфері викладання української мови як іноземної, описано створені навчально-методичні матеріали з української мови та визначено перспективи подальшої методичної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-916.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скляренко О. А. 
Використання інтенсивних методик при навчанні іноземних студентів професійного діалогу / О. А. Скляренко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 19. - С. 121-128. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання інтенсивних методів у навчанні іноземних студентів професійного діалогу російською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.12-916

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Іщук Н. Ю. 
Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій в проектній методиці викладання іноземної мови майбутнім економістам / Н. Ю. Іщук // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 95-101. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні можливості використання інформаційно-телекомунікаційних технологій (ІТКТ) у проектній методиці викладання іноземної мови майбутнім економістам. Визначено, що синтез методу проектів та ІТКТ дозволяє застосовувати широкий спектр проблемних, дослідницьких і пошукових способів, орієнтованих на реальний практичний результат, значущий для студента, що, у свою чергу, сприяє підвищенню навчальної мотивації та пізнавальної активності студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шовковий В. М. 
Відбір текстів давньогрецьких авторів для читання студентами-філологами / В. М. Шовковий // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 277-285. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано принципи відбору давньогрецьких оригінальних текстів для навчання студентів спеціальності "класичні мови". Відібрано автентичні тексти та проведено їх розподіл за роками навчання з урахуванням готовності учнів до читання та інтерпретації цих текстів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш145.1-913.33 + Ш5(0)33 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Понікаровська С. В. 
Вплив емоційного компоненту на ефективність навчання іноземної мови у немовних ВНЗ / С. В. Понікаровська // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 181-187. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто емоційний фактор як засіб підвищення мотивації, здолання психологічних бар'єрів та створення умов для вільного зацікавленого спілкування на занятті. Проаналізовано емоційно-чуттєве забезпечення заняття як важливий крок до підвищення якості навчання, а позитивні емоції - як засіб стимуляції пізнавальної діяльності й активізації інтелектуальних сил студентів, що призводить до продуктивності та ефективності навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2 + Ю935.212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Божко Н. М. 
Глобалізація і концепція / Н. М. Божко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 15. - С. 15-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто сучасні процеси глобалізації, пов'язані з ними масштабні міграції населення та створення нових підходів до вирішення глобальних проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: С73(0)64-25 + А7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кобзар О. І. 
Гумористичні ситуації як засіб створення сприятливих психологічних умов для засвоєння навчального матеріалу на заняттях з англійської мови / О. І. Кобзар, Н. О. Лєшньова // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 91-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто гумористичні ситуації як засіб створення на заняттях сприятливих психологічних умов для вивчення іноземної мови та підвищення мотивації. Дано практичні рекомендації з використання гумористичних ситуацій у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Артеменко Т. М. 
Деякі проблеми навчання ефективного спілкування іноземною мовою / Т. М. Артеменко, І. П. Ліпко // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 32-39. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено ефективне функціонування констативних реплік-відповідей з урахуванням реальних явищ комунікації. Надано семантичну та прагматичну характеристику реплік з урахуванням комунікативних інтенцій адресата.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.01 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шкваріна Т. М. 
Дидактичні основи створення засобів підготовки вчителів до здійснення іншомовної освіти дошкільників / Т. М. Шкваріна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 250-258. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено дидактичні основи створення сучасного навчально-методичного комплексу (НМК) підготовки майбутніх учителів іноземної мови дошкільної ланки освіти, зокрема: принципи, параметри, функції, структуру, загальнодидактичний та методичний рівень. Засоби навчання, що входять до НМК, розглянуто як навчальну модель підготовки фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Брода М. В. 
Дидактичні умови забезпечення інноваційних процесів у вивченні фонетики англійської мови у вищих навчальних закладах / М. В. Брода // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 46-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито умови забезпечення інноваційних процесів у вивченні фонетики англійської мови: гуманізація, демократизація її змісту, форм і методів, індивідуалізація та диференціація навчально-виховного процесу, організація самостійної роботи кожного студента тощо. З'ясовано, що успіх навчальної діяльності студента визначається також сформованістю мотиваційної сфери його особистості, попередженням неуспішності, педагогічною реалізацією контролю та оцінювання, позитивним психологічним кліматом у навчанні тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Костенко В. Г. 
Дискурсивна основа навчання іноземних мов та її роль у формуванні комунікативної компетенції / В. Г. Костенко, І. В. Знаменська, І. М. Сологор // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2009. - Вип. 14. - С. 117-123. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено основні аспекти дискурсивної компетенції та її ролі у формуванні комунікативної компетенції. Дискурсивна основа навчання дозволяє розглядати одиниці мови за умов природної реалізації свого значення, структури та функцій, що сприяє найбільш повному осмисленню мовленнєвої поведінки носіїв мови, що вивчається. Оскільки метою навчання іноземної мови є формування належного рівня комунікативної компетенції студентів, то увагу приділено не формуванню окремих навичок та вмінь, а комплексному формуванню компонентів комунікативної компетенції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського